Min choklad dessert visade sig bli väldigt omtyckt & eftersom jag aldrig någonsin gjort något liknande förut, så var det extra roligt att dem tyckte så mycket om den, även om den var väldigt mättande.

Förrätt: Bestod av att jag skärde ett toast bröd över mitten, bredde på lite smör, täckte brödskivan med skagenröra, sen en gurkskiva som man skruvar till lite tjusigt, samt en citronskiva på samma sätt, & sen till slut för att få det att se extra inbjudande ut, en dillkvist!

Varmrätt: Bbq marinerade kycklingfileer som jag stekte i stekpanna, klyftpotatis tillsammans med morötter, sparris & lök på samma plåt, sallad "dränkt" i egen italensk dressing, & tzatsiki.

Efterrätt: Tänkte först ha chokladpudding, men eftersom jag lyckades att vinna så mycket choklad på liseberg, tänkte jag istället dra nytta av den chokladen, som jag ändå inte kommer klara av att äta upp själv.. Så jag smälte Schweizernöts choklad & hällde upp i 4 mindre glas, & lät det svalna, när det gjort det, så klickade jag dit en klick grädde, & toppade det med ett gelehjärta!

Smaken på efterrätten, blev helt fantastiskt god!
Eller, ja.. allt blev fruktansvärt gott!

Lämnar er med en bild på efterrätten!

Kommentera

Publiceras ej