Var det väldigt svårt att hitta till!
Fan, varje sate man frågade, sa olika håll, men till slut, sådär en halvtimme efter att det börjat, kom vi! Haha, kravlade oss in på våran rad 3 & fick 2 drömplatser! Så humöret steg ganska fort, när man insåg att det var 2 super platser! ^^

Linda bengtzing
alltså, den kvinnan, är så grymt jävla het, så man smälter som smör i solsken! :o
Dessutom klär hon verkligen i sitt nya hår måste jag säga.
Den bästa låten hon framförde var black velvet!
Rock suits her!

Måns zelmerlöf snyggare killar finns det, men oj vad snygg han är! Den han gjorde bäst var en låt, som jag inte vet vad den heter, den var iaf inte på svenska. haha!
Han hade hur som helst en jäkla inlevelse, vilket gjorde det så magiskt!

Nanne grönwall Är alltid lika söt. Lilla trollet, haha! Ser faktiskt ut som ett sånt där penntroll på allvar. ^^
Förutom skämten hon drog, så var nog håll om mig den bästa låten hon sjöng.

Molly sanden Jösses! Jag tror jag är lite kär i henne hädanefter, hon är 15 unga år flickan, & sjunger som.. jag vet inte vad! Herregud, gåshud all over, när hon öppnar munnen. Vilket stjärnskott!
Den bästa låten utan tvekan som hon gav sig på, var Hallelujah, & ja.. vad kan jag säga?
Förstår du hur bra hon var, om hon fick hela publiken att ställa sig upp?
Det var nog inte ett öga torrt i den publiken.

Förutom felkörningarna i Sthlm, så har dagen varit lyckad!

När det var klart & alla var på väg att gå, säger en tjej i högtalaren " innan ni går mina damer & herrar, så vill jag bara meddela att (vad hon nu hette) har vunnit en dejt med linda bengtzing, nu bakom scenen! dubbel :o
Jag hade gjort allt för att få byta plats med den tjejen, kan jag tala om!

Tur att man får som man vill i sina drömmar...

Kommentera

Publiceras ej