är antaligen ett av dem vidrigaste djuren som existerar på våran jord!
& tro mig när jag säger, att jag har spenderat HELA dagen med att fäktas med dem, dagen började bra iaf, när jag kom till jobbet & såg att det var frida som slog upp dörrarna för stadshuset = trevligt sällskap dem 4 timmarna jag behövde spendera på jobbet. Great tänkte jag, tills jag som sagt upptäckte & då överdriver jag inte, alla säkert 30 getingar som flög borta vid strösslet & drickautomaten(!!)
Folk kunde inte ens ta sig något att dricka, för dem jävlarna bosatt sig där mer eller mindre.
Tvi!

Nu ska jag sätta på ett nytt avsnitt av miljonärerna & äta köttbit & kyckling med potatis sallad, sen tänkte jag faktiskt unna mig något smarrigt ikväll, & det landade på grönsaks stänger med dipp!
Smaskigt värre!

Kommentera

Publiceras ej