Ja, jag är fan tvungen att skylta med ett sms som gjorde min dag fullständigt idag!
Vet inte hur många gånger jag tagit upp mobilen, gått in på inkorgen, läst det & kommit på mig själv med att LE hela tiden, samtidigt som mina ögon om & om igen, läser dem finaste raderna jag fått höra på länge!

"När stormen river, när broarna brinner.
När hopp & mening bara försvinner.
När du känner dig liten, & när ingen finns där.
Då är du ändå aldrig ensam, så länge jag finns här.
Jag kan gå hela natten, ta ett flyg eller tåg.
Det spelar ingen roll var du är, jag kommer dit ändå.
För du är aldrig ensam, så länge jag andas, så länge mitt hjärta kan slå.
Du är aldrig ensam, glöm aldrig det.
Jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag att du vet.
Så när du inte längre orkar, då orkar jag för två.
När du inte ser någon utväg, då hittar jag en ändå."
En av världens bästa låtar, till världens bästa människa.
Jag är glad att jag har dig!
Ha en bra dag på jobbet, puss & kram!


Eftersom Annie är så jävla söt, kunde malin inte låta bli att skicka något tillbaka.

"Det spelar ingen roll vart du går, jag ändå alltid kvar står.
När du behöver en axel att gråta ut på, Ja.. Jag finns här till&med då!
När du bara vill lätta ditt hjärta, så tar jag mer än gärna över din smärta.
Att någon så underbar som du ska behöva må så dåligt, är för mig helt oförståligt!
Men kanske är detta en liten tröst, jag finns här sommar, vår, vinter & höst!
Du kan alltid räkna med mig, för du betyder så mycket för mig!"
En av världens bästa malin citat, till världens bästa människa! ;p
Glöm aldrig bort att du har mig, när alla andra sviker!
Så länge du vill kommer jag vara här!
Ha en underbar dag nu annie, & ring om det är något, även om jag är på jobbet,
lyfter jag luren för dig! <3
puss & kram


Det gör mig så glad.. Att ha en människa i sitt liv, som på något sätt, ALLTID får mig att le, är något jag letat efter endast i mina drömmar, men jag drömmer inte längre.
& det gör mig så lycklig.

Kommentera

Publiceras ej