Alltså, jag förstår inte hur vissa bloggar kan bli så fuckin omtyckta?
Kanske är det just för att dem är så ointressanta, & värdelösa?
You have lost me on the way!

Jag tycker att mina inlägg är tusen gånger intressantare än vad det här nedan är!
& äääändå, har dem SÅ sjukt många fler läsare än vad jag någonsin kommer ha.
Visst, jag är absolut inte världens bästa bloggare, men... ja, vet inte ens vad jag ska säga.
Se själva, & avgör hur mycket intressant det finns i det här klippet!




Ja, gud vad roligt att pappa ska köpa godis åt dig kissie!
En tom & jerrypåse, med två kinderägg?

7 kommentarer

catrin

29 Aug 2008 00:48

inte mkt...

Mattias Lindblad

29 Aug 2008 10:22

haha, du ger mig hjärtattack! haha! Jag skrattar så jag gråter ;D

Jessika

29 Aug 2008 12:01

Jag håller verkligen med dig. Jag snubblade nyss in på hennes blogg, jag fattar inte riktigt det intressanta med den. alls! :P

mikka

29 Aug 2008 19:45

kissie luktar kiss.

Din bror

29 Aug 2008 20:47

Fattar inte heller det intressanta med hennes blogg. Lika intressant som att titta på en påse avklippta tånaglar i 4 veckor ungefär.

Frida

29 Aug 2008 21:37

Håller med dig Malin.. Dessa jobbiga bloggar! Gå in på stinalee.se och bliondinbella.se så kan du läsa fler ointressanta bloggar som man tyvär fäster sig vid. :/

Sessan

30 Aug 2008 18:43

Håller med fullständigt! Jag menar kenza är sååå boring

Kommentera

Publiceras ej