Yes, på lördag ska jag till kolmården.. & ja, jag "lurade" dit annie också. ^^
Så på lördag får jag träffa den där annie, spännande värre. Faktiskt!
Eeeh, delfinshowen tänker jag gå på, MINST en gång!
& få lite rysningar & tårar i ögonen!
Wunderbara djur dem där delfinerna!

Jobbet snart då, känner inte alls för att jobba idag!
Men tänk för att jag ska dra mig dit iaf.
Vädret är mindre kul.
Sakletartävling idag också, klockan 7 är det samling i Törnsosdalen.
Haha, det kommer nog bli skitkul.
EH, om vädret tillåter vill säga.
Sen vill mammut ha med mig på harrys efteråt, men jag orkar verkligen inte!
Usch, fick inte så många timmars sömn i natt heller, på grund av.. eh, ja.. behöver jag säga namnet? Haha.

Badrummet kallar.

I disided long
ago that no one
would go in my
shadows

Kommentera

Publiceras ej