Kom inte i säng förrän 4 någon gång igår, efter stockholm äventyret, så jag har minst sagt varit sliten idag, eftersom jag skuttade upp vid elva, 7 timmars sömn, är för malin karlsson, på tok för lite med andra ord!
Upp & sminka sig, sen var det stan med elias, mamma & thomas som gällde!

Sen bar det hem till mamma & dem för att äta tacos & det var minst sagt väldigt smaskigt för magen!

Nu har jag precis vaknat, efter 2 & en halv timmes välförtjänt eftermiddags vila!
Precis knäppt på tvn & kan man bli på bättre nyvaket humör, än såhär?
Det som visar sig på tvn är den fullständigt underbara serien I en annan del av köping.
Haha, underbarare människor får man leta efter, verkligen ett jobb jag skulle kunna tänka mig!
Ungefär som att jobba med småbarn, fast stora sådana, skulle jag tro ^^

& för dem som är funktionshindrade, finns det en hemsida, där du kanske kan finna din själsfrände, om du inte redan hittat den! ^^ www.klubbfh.se

Har satt fram en skål med chips & dipp & tänkte softa framför tvn ikväll.
I min ensamhet.

Kan avsluta, med en inte allt för oväntad rolig kommentar från elias.
Vi står & tittar inne på dressman, & kommer fram till såna här skyltdockor som elias beundrar skorna på, efter en stund tittar han upp på dem & utbrister;
- Höööö (förskräckt), titta, dem har tappat huvudet!

Han har iaf huvudet på skaft den pojken!

Kommentera

Publiceras ej