Jösses, på riktigt så är jag förvirrad över vad det är för veckodag.
Som idag tex, det känns inte som måndag, det känns som om det fortfarande är söndag ;o

Måste bege mig till jobbet snart.. haha, det blev inte så mycket gjort med listan över vad som ska köpas till i morgon. Attans!
Äsch, får helt enkelt, köpa hem det jag behöver ikväll, & traska ner till ica i morgon när jag vaknat.
Japp, så får det bli!

Tvätta måste jag också, skriv upp det!

Såg ju förresten den engelska varianten av The eye igår med Jessica alba i huvudrollen.
& den är något jag rekommenderar faktiskt, en väldigt bra film, även om jag aldrig lyckas bli rädd!
Den dagen jag finner en film som gör att jag hoppar till, ska jag göra ett kors i taket!
Känns ungefär som att, när man sett en porrfilm, har man sett alla.
Det är likadant med skräckfilmer, folk som alltid springer åt fel håll, rätt in i mördarens famn, eller folk som snubblar.
Well well, har du något skräckfilms tips, som du tycker är scary, let me know!

Nu blir det smink, sen trask till jobbet.
Have a nice day! ^-

Kommentera

Publiceras ej