Var i linköping idag, & hittade till min förvåning väldigt mycket nya kläder!
Bilder kommer upp så fort jag fått tag på min överföringskabel!

Vill inte tänka på hur många hundra lappar jag gjort av med idag, men det blev en del!
Men det var också på tiden, för det är inte speciellt ofta som jag unnar mig något, faktiskt!

Nedrans huvudvärk som följt efter mig hela dagen :/
Tror det är åsk i luften, har en förmåga att dra åt mig huvudvärk då, av någon konstigt anledning.
Brorsan var här idag & klippte gräset & fick 200 spänn för "besväret", han ville egentligen inte behöva gå hit, & sen gå hem, men han var så illa tvungen, för så vitt jag vet står det inte taxi i pallet på mig!

Ikväll blir det besök till farmor en liten sväng, hon skulle bjuda på farmorvälling & macka. (haha!)
Tro det eller ej, men det är himmelskt gott!
Sen när vi kommer hem, ska vi käka revben, potatis sallad & vitlöks baguett, framför tvn!
Det blir grejer det!

Kommentera

Publiceras ej