Något som gör mig pissed är att om man köper en bil, oftast ligger dem på flera hundra tusen kronor, allt i bilen är skit bra.
MEN, dem kan inte skicka med ett reservdäck som alla dem andra däcken.
Nejdå, det ska vara något jävla skit däck, som det står med text "max 80" på.

Det tycker iaf jag är lite väl snålt. Iaf när en bil är så pass dyr som dem faktiskt är!
Men iofs, om alla bilar har gjorts i småland, så förstår jag väl varför.

Hur som helst kycklingsallad är det som går ner för mina strupar nu, mums!
Jobba mellan 13-17, med frida.
Ska bli kul, då vet jag med all säkerhet att jag inte kommer ha tråkigt!

För övrigt händer det inget speciellt, inget som iaf är värt att nämna.
I kväll blir det outsiders också "mot alla odds", det råder inga tvivel om att det finns massvis med kämparglöd i deras liv!

1 kommentarer

Catta

25 Aug 2008 11:26

Har du köpt bil? 0.o

Kommentera

Publiceras ej