HAHAHA! ja, herregud.
Behöver jag säga mer, än att hon är underbar?
Läs själva!
Enjoy.



Gunilla säger:

Visst rimmar jag fint

MaliN | i cry myself to sleep säger:

vadå?

Gunilla säger:

i din tävling

MaliN | i cry myself to sleep säger:

hahaha

MaliN | i cry myself to sleep säger:

::D är du med i den? ;P

Gunilla säger:

Yes med ett vinnarbidrag


Så när jag går in för att läsa hennes rim, kan jag inte sluta skratta! Mamma, jag älskar dig! <3

Postat av: Marra

Jag tycker schweizernöt är bäst:
En choklad full med nötter
Ger rysningar från huvud till fötter
Kan göra magen rund och trind
och smeta choklad på vännens kind
den gör också gott i magen
om inte,får man gå till Per i Hagen
Nu börja rimmen balla ur
hoppas i alla fall på lite tur.

HAHA! Lovely! Sötsara, du har motstånd ^-

2 kommentarer

Jessica

17 Aug 2008 21:30

haha, jaa. jag hoppas att ni får sol imorron! =D



btw, det var ett bra rim!

sara

18 Aug 2008 12:27

Hahha nooo det där var bästa rimmet, får hålla tummarna på att inga fler slår mig :P haha



:*

Kommentera

Publiceras ej