Var med familjen på min arbetsplats astrid lindgrens värld idag.
Mysigt som alltid att strosa omkring där & se alla proffs till skådespelare, gud vad duktiga dem är, allihop!

& i vanlig ordning, har man hört en & annan kul mening från 3 åringen elias! Enjoy!

I bilen på vägen till astrid lindgrens värld, petade elias febrilt efter gubbar i näsan, & körde in fingret så långt in han kunde, det märkte jag & tittade på honom & frågade " hittar du något elias? " Trodde inte alls att han skulle förstå vad jag menade, men glad i hågen svarar han mig "Nej.. men här kanske!" & börjar peta lika febrilt i den andra borren.
HAHA!

Ja, är dem inte goa ibland så säg! Ett gott skratt spred sig i bilen, hela vägen fram till astrid lindgrens värld, kunde inte sluta skratta. Han ger mig mycket skratt i livet den gossen, lilla söta elias!

Kommentera

Publiceras ej