Har dragit på mig någon elakartad bacill känner jag, usch jag mår verkligen inte bra!
En känsla av illamående som inte är av denna värld, en varm malin, som samtidigt är väldigt frusen, en huvudvärk som heter duga & ett par ögonlock, som håller på att falla ihop närsom!
Låter det inte som om jag behöver vila, så säg!

Jo, nyss sjukanmält mig så det blir hemma & vila i morgon, kan jag lova!
Sova uuuut, är något jag också ska göra, känner att min lilla kropp behöver det.

Det blir besök i huvudstaden snart, eller vad säger du sötsara? :*

3 kommentarer

Mattias Lindblad

27 Aug 2008 20:01

Nej, va tråkigt! Hoppas du blir bra snabbt så du slipper må skit i flera veckor. Krya på dig!

mikkaa

27 Aug 2008 23:31

staackaaars lilla snuttaan!

Sara

28 Aug 2008 19:39

Krya på dig och sedan kommer du till den stora staden och äter kinamat med mig :D

Kommentera

Publiceras ej