Okej är det såhär dem flesta killarna tänker, så blir jag fan mörkrädd.
Dem där raderna, är ta mig fan det absolut sjukaste & mest vidrigaste jag någonsin läst!
Hur kan man tänka i dem här banorna, ni killar kanske kan svara på det?

Vem tusan vill knulla med en vilt främmande människa, för sakens skull? Svaret är enkelt, killar!
Men jag förstår fortfarande inte själva grejen...
En tjej behöver liksom inte ens vara snygg, för att vara knullbar, bara killarna får stilla sin kåthet.

Om det nu är så jävla viktigt att kuken får sitt, kanske det är bra om man lägger av en extra runk om dagen istället, för att hoppa i säng bara för sakens skull!
Gud bevare mig väl....

3 kommentarer

Mattias Lindblad

23 Aug 2008 01:43

Tyvärr är det nog precis såhär väldigt många tänker. Rätt sjukt ändå. Fast inte alla. Finns även killar som är totalt tvärt om.

mikka

23 Aug 2008 12:02

håller nog med mattias lite faktiskt, alla killar är inte såna .. även om jag känner personen i fråga hahaha..

Therese

24 Aug 2008 11:32

I ett tidigare inlägg tyckte du inte om att forskarna "dragit alla homosexuella män över en kant" men nu gör du detsamma. Alla killar är inte så, och jag tror lika många tjejer som killar vill ut och ha sex med en vilt främmande människa!

Kommentera

Publiceras ej