Jaha, snart ska man pluppa in i duschen då.
Sen dra iväg, möta upp anna, & sen bege sig till törnrosdalen, för att tävla i något som dem valt att kalla "sakletartävling".
Går antagligen ut på att man får olika föremål man ska ta kort på, eller något.
Uppdatering på det kommer!

I övrigt är jag trött så jag håller på att smälla av, dessutom har jag just därför en jävla huvudvärk.
Så ja.. Mammut, orkar nog inte harrys, tråkigt nog! ;(
Blä.

På lördag blir det skoj iaf, hoppas jag.
OM jag lyckas byta mitt pass :o
Ska skicka runt & fråga i morgon.

Boy
you make me
sick
and tired

1 kommentarer

Sessan

07 Aug 2008 19:44

Hm... heter in det What are you thinking of? Eller det kanske var nåt internet jag inte förstod.



Hur är det med dig då? Vad ska du göra i höst å så? Min framtid är diffust just nu, men det blir nog säkert bra! Kram

Kommentera

Publiceras ej