Abrakadabra, simsalabim, hokus pokus..

Har du någon gång, knäppt dina händer, tittat upp mot himlen, låtit dina ögon falla ihop & bett en tyst bön?
Och babblat något tyst för dig själv, som du så gärna vill ska ske, men som trots alla desperata försök att få gud att titta åt just ditt håll, ändå bara gått åt skogen?

Det har jag, uppenbarligen en gång för lite.. Cause i'm still praying.
Men vem hör egentligen mina tysta skrik på hjälp, mer än hustaket?

Jag tror inte på någon gud, kanske att det finns någonting bland molnen, men ingen gud.
Jag tror det är jultomten, för inte fan får jag det jag önskar mig i julklapp heller!

Om han fanns, skulle jag varit miljonär för länge sen, jag skulle ha varit lycklig nu, & jag hade inte varit så ensam.
Kort sagt, there is no god!

Om du fick ställa en fråga till gud, vad skulle du fråga?

2 kommentarer

Sessan

21 Aug 2008 15:30

Tihi, så det finns faktiskt bra killar trots allt =)



Om jag fick ställa en fråga, ja jag skulle ju fråga varför vi har krig och elände här på jorden!

Mikka

21 Aug 2008 19:43

du e go du malin.



du får börja tro på dig själv helt enkelt,

så kanske några magiska krafter vaker över dig och

hjälper dig på traven ;)



hur skulle de se ut om hela världens befolkning bad till gud om pengar och lycka. världen skulle va för perfekt och inga känslor skulle uppstå.

Kommentera

Publiceras ej