Jao, det verkar inte sluta så som malin hade hoppats. Enligt vad jag hört, ska det vara farligt att bli masserad, när man är förkyld. Vilket till&med tydligen kan leda till ledbesvär, om det går helt knas.
Men hallå.. jag som har väntat så jädra mycket på att få göra det här med mamma. Usch vad ledsen jag blir!

Aja, klockan halv 8 ska jag sätta mig i bilen & hämta upp mamma & sofie, sen återstår det helt enkelt att se vad dem säger när vi kommer dit..
Håll tummarna att det blir massage för min del iaf!

Nu blir det sängen vilken sekund som helst.
Hm, någonting säger mig att jag kommer sova minst lika dåligt i natt..
Men jag är inte bitter!

3 kommentarer

Annie

20 Dec 2008 10:11

Jo, det är ju tyvärr så :/ inte bra alls. Så tro mig, det kommer göra mer onytta än vara skönt

Annie

20 Dec 2008 10:11

"men jag är inte bitter", hahahah

Lina

20 Dec 2008 11:11

No, no... Det värsta som kan hända är nog hjärtmuskelinflammation. Inte alls bra.

Så bättre att du låter bli.



Men loooovar att du ska få en massage när du hälsar på mig! Vilket får bli i Sälen, eftersom jag flyttar redan på måndag...



Pusspårej!

Kommentera

Publiceras ej