Jag säger bara FYFAN! & långt åt helvete med dem människorna som gör djuren så fruktansvärt illa på det sättet.
Vad är det för jävla människor vi lever i samma värld som?
Det är ju fan sinnesjukt, att en människa klarar av att göra sådär ens, är för mig helt oföståligt.

Hur fan kan man med hjälp av ett verktyg köra in det i djuren, & på så sätt ha ihjäl dem på ett fruktansvärt plågsamt sätt, utan att känna minsta jävla ånger, eller ha dåligt samvete.
Jag undrar hur fan dem står ut att leva med sig själva.

Jag önskar ingen människa något illa, men om dem kan ha ihjäl djur & människor genom olika metoder, bryr jag mig i ärlighetens namn inte om hälsan hos personerna som orsakar detta.
Inte det minsta lilla fjuttiga..
& såna människor kommer inte vara värd mer än en fis i rymden för mig, någonsin!

Kommentera

Publiceras ej