Ganska nyligen hemma från äventyret i växjö.
Massagen med andra ord.

& vad kan jag säga mer rätt än att min kropp inte mår speciellt bra.
Det var som hon själv sa meningen att det skulle vara en "skön" massage, men slutade inte riktigt så..
På grund av att nästan hela min kropp bestod av en enda stor knuta typ.. speciellt uppe vid axlarna & ryggslutet & vaderna.
Ah, som sagt.. nästintill på alla ställen där det är möjligt att ha knutor.
Den på vänster axeln var någon knuta av värsta slaget tyckte hon tydligen..
Den var så stor att den inte gav vika hur mycket hon än knådade & tryckte.

& mina vader, hårda som sten, som hon så fint uttryckte det!
& hon ställde 100000 frågor om varför dem var så stenhårda, & INGENTING av det hon sa, gör jag.
Så.. Min kropp mår inte bra.
Att börja röra på mig, fick helt plötsligt en helt ny mening.

Nu blir det sängen en timme, såå trött så jag smäller av!

1 kommentarer

A

20 Dec 2008 20:26

Så.. Min kropp mår inte bra.

Att börja röra på mig, fick helt plötsligt en helt ny mening.



Men godmorgon :P

Kommentera

Publiceras ej