Ja, när jag sätter mig på tåget på väg till mattias, ser fram emot den här helgen.. eller ja, det blir nog till&med så att jag stannar lite längre, eftersom han inte bokat någon hemresa än ^^
& jag fick stanna precis hur länge jag ville så!
& jag har absolut ingen brådska hem.

Förresten, den 20e december, drar mamma & jag, thomas & sofie till växjo, där jag & mamma får våran efterlängtade massage.. Mamma beställde en 70 minuters hot stone behandling var, vilket i mina öron inte alls låter dumt!
Looking forward.

Kom hem från mammut, för ungefär en timme sen..
& jag kunde inte låta bli att ta ett kort på henne när hon somnade i soffan, förlåt mammut, men jag är tvungen!
Så här ser en halvdöd mammut ut!

Hells kitchen på tv nu, ska nog göra mig lite glögg, pepparkakor med ädelost på.
Mums!

(man blir trött när man inte är van att jobba häcken av sig) ;)

1 kommentarer

Mammut

05 Dec 2008 16:34

Neeeee dumma dig !! Ta bort den bilden !!

Kommentera

Publiceras ej