HAHA! herregud vad jag skrattar åt den julkalendern alltså.
Jag pratar såklart om sunes jul!
Dem har gjort ett bra jobb med den serien, det är en sak som är säker.
Det är många skratt som sprider sig över mina läppar, under dem få minuter som ett avsnitt håller på.

Julkalenderna som har kommit efter den, har varit halvkassa.

Jag minns dem jag älskade;

Trolltider - magi & troll i en smäll, kan det bli bättre?
Mysteriet på greveholm - Malinhumor på hög nivå!
Sunes jul - Malinhumor där också, plus att det verkligen handlar om julen!

Har du tittat något på årets julkalender?
Det är nog den absolut sämsta skit jag sett i hela mitt liv!
Bara titeln säger väl sitt "Skägget i brevlådan"..

Nej, nu blir det sista avsnittet av sunes jul, sen sova. ska upp klockan 8 i möra.
Hurra, bra jobbat malin!

Godnatt på er.
Puss

1 kommentarer

Sofia

22 Dec 2008 14:25

De tre du nämner är helt klart bland de bästa :) Årets är som sagt kass!

Kommentera

Publiceras ej