Det här är nog på fullaste allvar den mest talangfulla tjejen jag hört på läänge!
Jag tycker att hon är en väldigt unik röst, samtidigt som hon kontrollerar den med bravur, utan att ha några som helst svårigheter med det.
Sen att hon är sinnes sjukt snygg gör inte att det direkt gör ont att vila ögonen på henne när man låter sig lyssnas.
Jag hoppas så innerligt att hon fortsätter med musiken, & att hon snart finns att lyssna på, på fler ställen än på youtube.

Ska hoppa i säng nu, ska med mammut till kalmar i morgon ^^

Om ni har glömt hur linda låter, eller om ni precis som jag tycker att hon är något alldeles extra, lämnar jag er med ett klipp med henne.

Godnatt!

1 kommentarer

Mattias Lindblad

01 Dec 2008 11:40

Jag minne henne. Jag var på dejt med henne förra veckan ;)

Kommentera

Publiceras ej