Jag hoppas att du får en helt underbar julaftons dag & att du får ett helt fantastisk avslut på år 2008.
& ett helt undebart 2009, såklart!
Hoppas ni får många fina klappar!

Nu ska jag slå in den sista julklappen, & sen skutta i säng.
Ska upp klockan 8 i morgon, det känns väl lite sisådär halv skoj.
Men sånt är livet & jag är inte bitter!

Varit med helen, & sen efter det till mamma & ätit massa julmat.
Vi brukar ju alltid tjuvstarta såhär dagen innan julafton.
Smakar ta mig tusan alltid lika gott varje jul!

Sov gott på er!

2 kommentarer

Annie

24 Dec 2008 08:53

"men jag är inte bitter" :P haha, undra vartifrån du fått det!

GOD JUL MALIN!

Mela

24 Dec 2008 10:17

Den efterlängtade snön kom ju till slut !! :D Vad passande till julaftons dag ! ;) God Jul min Malört <3

Kommentera

Publiceras ej