Någonting som jag verkligen stör mig på är folk som säger
att man inte kan säga om man kommer vara otrogen eller inte.

Ursäkta?! Vad är det för sjukt jävla påstående?
Jag kan säga nu på en gång, med handen på mitt hjärta att jag aldrig någonsin kommer/har lagt mina händer på en annan människa när jag befunnit mig i ett förhållande.
Jag kan absolut redan nu säga att jag inte kommer vara otrogen, oavsett situation längre fram.

Jag har dessutom levt i ett förhållande där jag fallit offer för en otrohetsaffär, & vet precis vilken smärta man utsätter den man säger sig älska för.
Skulle jag då med flit vilja orsaka någon samma smärta, som jag gått igenom?
Never ever.

Att vara otrogen, är ett val & ingenting annat.
Vissa skyller på alkoholmängd i kroppen, medan andra kommer med andra patetiska ursäkter.

Om man vet med sig att man absolut inte kan hålla sina fingrar i styr, tycker jag inte heller att man ska ha en partner.
Behöver inte vara svårare än så..

4 kommentarer

Mela

30 Dec 2008 18:39

Och Mammut håller, som du redan vet, preciiiiis med Malört !! Så rätt så rätt

Catta

30 Dec 2008 22:37

Catta håller också med! Helt rätt.

Lina Linslus

30 Dec 2008 22:47

Här är en till som oxå håller med till 100 procent! Det är ett val.



Gott nytt år på dig söööt! Snart blir det hundtjofix... ;)

Kraaam

Anonym

02 Jan 2009 09:26

Otrohet är definitivt ett val man gör. Tycker inte man kan gå in i något seriöst om man inte kan säga att man inte kommer vara otrogen...Är också så jävla less på folk som säger "men jag var ju så full" då gills de ju inte...Men va fan man har väl nog me vett i kroppen även fast man är full att förstå att otrohet är FEL!!!Man vet hur full man än är att otrohet är så så FEL!!

/Jessica

Kommentera

Publiceras ej