Hoppas ni haft en underbar julafton! Det har iaf jag, med mycket skratt, MYCKET mat, & mycket trevligt sällskap.
Precis som det ska vara.

Trosor, 500:- på cubus, 500:-, lotter, ljusfat, doftljus, sjal, 100:- på lindex är det jag fick!
Man tackar & man bockar.

Mycket kareoke blev det på slutet också, samt väldigt mycket guitar hero, ett spel jag har blivit helt såld i.
Haha.. herregud, mina fingrar är ömma nu såhär i efterhand till&med.

Imorgon bär det av tidigt hem till mamma & dem igen, för thomas skulle ha bilen..
Så vid 12, ska vi ut till farmor & köra det berömde julspelet, som vi kört med i flera års tid nu, helt grymt kul!
Längtar som en tok! ^^

Hm, har inte hört något från min pappa på flera veckor typ, & att han inte ringer när hans egna barn fyller år (min bror fyllde 20 den 22:a, så vet jag inte längre vad man ska tycka/tro..)
Inte ringt & sagt god jul eller någonting.
Han har nog glömt bort oss...

PUSS!

1 kommentarer

Mattias Lindblad

25 Dec 2008 05:16

Gaah, jag är sur nu kan jag lova. Det är inte långt ifrån att jag slår en näve i bordet. Inte pga av att någon sagt eller gjort något utan pga av att jag är så dålig på guitar hero när jag är "full". Jag är seg och blir bara irriterad på mig själv hela tiden, tur min bror är här och hjälper mig :P

Kommentera

Publiceras ej