Ja, det ska vi komma ihåg. Eller hur Simone?
När vi sitter där år 2078. Jösses vad avlägset det lät. Men snart sitter vi där!
Haha, vi ska skratta gott åt den här dagen, det har vi bestämt, under förutsättningen att vi hamnar på samma pensionärhem.
Dricka saft, äta bullar & skratta åt den här dagen så att våra löständer trillar ut över bordet!
101 & 104 år gamla, jösses. Jag som inte ens vill bli gammal!

Well well.. Jag har ju faktiskt bestämt mig för att uppfinna det omtalade krumelurpillret, vilket betyder att jag kommer stanna i en ålder av 25 år. Vilket i mina ögon är en helt perfekt ålder att stanna i.

Man kan vara gammal
& vara ung på samma gång

1 kommentarer

simone

14 Jul 2008 01:16

hehe, exakt så ska det bli ja :) så kan vi sitta och diskutera westlife vs thåström med ;)

Kommentera

Publiceras ej