Ja, alla klagar på att killar hela tiden bara är ute efter en sak.
& jag tror att dem allra flesta är det, ja!

Eftersom jag är homosexuell, kan jag inte yttra mig om det själv.
MEN majoriteten av dem människorna jag pratar med, pratar jämt om hur killar utnyttjar dem för sex, en kortare tid.

Är det verkligen så kul, att få lite kul & sen gå sin väg?
Okej, visst.. det är mysigt att vara intim, men EH!

Varför säger man att man tycker om någon, om man inte gör det egentligen?
Eller okej, under tiden dem får sex, älskar dem personen i fråga, sen kvittar det.

Förstår inte riktigt, vad vinningen skulle vara?
Man blir ju idiotförklarad.
Men det verkar iofs vara något som inte rör dem i ryggen, heller.

I feel like a toy
just beacuse
i am

2 kommentarer

AsphaltFlower @ qx

16 Jul 2008 16:59

Det är precis samma sak med homo/bi-sexuella tjejer. Vi utnyttjar folk för sex - Ett tag. Sen går vi vidare för att vi hittat något mer intressant.

Inte för att jag personligen är så, men jag vet väldigt många som fungerar så. Så det går inte att beskylla bara killar! (:



Peace, love & understanding. Over and out!

Annie

16 Jul 2008 21:20

Man ska inte dra alla över en kant ;) och jag vet faktiskt många tjejer som gör precis likadant

Kommentera

Publiceras ej