Bilder från stockholms äventyret, finns att se på min bilddagbok!

Resan dit & hem, var det absolut mest olyckliga.
Buss istället för tåg, från vimmerby till linköping, sen missade man såklart anslutningen från linköping till stockholm, så därför blev det taxi.
På vägen hem, blev det tåg från stockholm till Norrköping, sen kom vi inte längre, eftersom någon fucking bro, behövdes lagas på.
Så blev det buss därifrån till Liköping, SEN missade jag mitt tåg hem till vimmerby, så kunde jag inte få tag på någon, för min mobil var eh ja, ganska död.
Men kirre, med hans pingla evelina dök upp & skjutsade mig i åskan till rimforsa, där sen mammas boyfriend, kom & hämtade mig, sen somnade jag som en klubbad säl i bäddsoffan hos dem, kan jag lova.

Men trevligt däremellan, ja det hade jag!

Kommentera

Publiceras ej