Gick upp skapligt, för att dra till pappa en sväng & leka med rasmus. Det uppskattades, även om hans cp till sambo vägrar inse det.
Skratt & lek & att han sliter i mina händer & fötter för att han vill leka, tycker iaf jag tyder på att han tycker om mig.

Barn är för roliga ibland alltså.
När vi kom in från att ha varit ute i solen en stund, frågade jag om han behövde gå på toaletten, & han skuttade glatt iväg mot toaletten & skrek att han behövde bajsa.

Så pappa hjälpte honom & jag ställde mig bakom dörren, för att invänta någon rolig kommentar, som mycket riktigt snart kom.

När han hade tryckt färdigt, tittade han ner i toalettstolen & sa glatt "det blev en stor klutt!" Haha, då kunde jag inte låta bli att fnissa.



Man behöver inte
vara liten för att leka
jag kan det jag också

Kommentera

Publiceras ej