Har du någon gång växlat blick med någon, som du kanske fastnat lite mer för, än bara lite ögonkontakt?
Då finns den perfekta hemsidan för dig, att visa det!

Registrera dig, & beskriv tillfälle, hur personen i fråga såg ut, mellan vilken tid & plats det var & vips, så kan du snabbare än du tror, ha kontakt med den personen!
Med en gnutta tur.

Tror inte det är så många som är bekant med hemsidan, & därav kan det nog bli knepigt att finna sin ögonkontakt.
Tycker iaf att iden är ganska rolig.. & vem vet, du kanske finner den blick du söker, det vet man aldrig.

Gå in & registrera dig här! → Heta blickar

2 kommentarer

Jennie

04 Nov 2008 17:16

Jättebra hjälp, men såg jag en kille som var wow skulle jag presentera mig, inget att förlora

Mattias Lindblad

04 Nov 2008 20:49

Hahaha, vad söt du är :)

Synd att jag inte kommer ihåg när det hända mig senast annars hade jag gjort det med en gång ;)

Kommentera

Publiceras ej