Japp, spenderar kvällen med min lill sis, istället för att hon ska slippa vara ensam hemma.
Mamma & thomas är iväg & kollar på enduro cross, som typ hela vimmerby. haha, att dem orkar!

Ikväll blir det iaf en film med adam sandler, chips, dipp & cola, såklart!
Vad är en filmkväll utan det, zero!

Jag håller för övrigt på att ladda hem två avsnitt av prison break, som jag inte hunnit se på, eller hunnit & hunnit.. mitt internet är ju så jävla slött, till skillnad från här, där det tar TIO minuter att ladda ner två avsnitt. Skillnad?
Eh, ja!

Jag har förresten fått en broshyr om digiloo 2009, REDAN, så den 4/8 ska jag till gränsö slott i västervik & kika, jag bara ska! Sen skiter jag i om jag är fattig efter det, någon som vill följa med? Hojta till i så fall! 485:- tror jag det kostar med dem bästa platserna, & det ska iaf jag ha!
Linda bengtzing, jessica andersson, & sara löfgren är bara några av dem som kommer vara där.
Guess, why i want to go?! ;)

Så ja, nu blir det prison break, be so sure!

Kommentera

Publiceras ej