Haha, tänkte om det kanske finns någon där ute, som ligger & ruvar på en fråga som du gärna vill ha svar på!
Fråga vad du vill & jag svarar, personliga som opersonliga inom rimliga gränser, allt mellan himmel & jord,
and there you go, an answer!

Överös mig med frågor nu, så jag har lite att sysselsätta mig med ^^

Postat av: madeleine

Hur gammal var du när du kände att killar inte var din grej?
vad vill du jobba med?
Skulle du kunna tänka dig att stå modell?

Svar: Jag gick i årskurs sex, när jag blev "kär" i en tjej i min klass. Men killar har aldrig på samma sätt attraherat mig, så länge jag kan minnas.
I framtiden vill jag jobba med människor, inom sjukvården.
Ja, med rätt fotograf, skulle jag kunna göra det, i ärlighetens namn, har jag faktiskt stått framför en kamera en gång förut!

Postat av: Lina
Bästa filmen ever?
Bästa kärlekslåten?
Bästa partylåten?
Vad är din drömsemester?
Hur många bloggar läser du regelbundet?
Är du en hund- eller en kattmänniska?
Vad skulle du göra om du fick 100.000 kr?
Hur vill du att ditt liv ska se ut om fem år?

Svar: Bästa filmen, oj.. vad svårt. Så fruktansvärt många bra filmer som jag har sett. Men jag säger A walk to remember.
Bästa kärlekslåten, lika svårt där.. Hm.. Några favoriter är A song for mama, God damn you're beautiful, whiskey lullaby.
Parylåt.. Jag partar ju dessvärre inte så ofta, men en låt som jag tycker om i partystuk är News for you - Devonte
Min drömsemester är till grekland. Dit har jag alltid velat åka! Eller om resemålet inkluderar att få simma med delfiner, så är det ett minne för livet!

Jag läser cirkus gurkus 7 stycken varje dag, vilket inkluderar din lina ;)
Jag är en katt människa!! men en hund är något jag tänker ha i framtiden!
Oj, vilken fråga, ja.. vad skulle jag göra.. åka & hälsa på alla vänner runt om i världen, köpa mig en bil, inreda min lägenhet, precis så som jag vill ha den, & ge lite till min mamma.
Om fem år vill jag på något sätt jobba med människor (ska börja plugga till undersköterska, till & börja med), sen vill jag ha en flickvän i ett förhållande där jag gör henne lycklig & tvärtom, bo någonstans där jag trivs, & vara lycklig!

Postat av: Annie

Vad heter din absolut bästaste vän som du tycker så otroligt mycket om?! :D (A....)

Svar: Jadu min älskade annie.. haha, du är så söt att jag vill äta upp dig! DU såklart. Me like you <3 alot.

3 kommentarer

madeleine

06 Nov 2008 14:06

Hur gammal var du när du kände att killar inte var din grej?

vad vill du jobba med?

Skulle du kunna tänka dig att stå modell?

Lina

06 Nov 2008 19:49

Lite frågor...



Bästa filmen ever?

Bästa kärlekslåten?

Bästa partylåten?

Vad är din drömsemester?

Hur många bloggar läser du regelbundet?

Är du en hund- eller en kattmänniska?

Vad skulle du göra om du fick 100.000 kr?

Hur vill du att ditt liv ska se ut om fem år?

Annie

06 Nov 2008 21:39

Vad heter din absolut bästaste vän som du tycker så otroligt mycket om?! :D (A....)

Kommentera

Publiceras ej