Eftermiddagen & kvällen spenderades hos mammut brammut, min älskade vän! <3
& resultatet i hennes sällskap, blev som vanligt, lyckat!
Vi lagade mat, drack varm choklad, glögg & kollade på bland annat halv åtta hos mig.
För övrigt är han som kommentator, den skönaste snubben på länge, bara han gör att programmet är totally värt att titta på!

Pratat med sofia, för första gången över telefon idag också, spännande värre! ^^

Inte den här helgen, men nästa, ville mattias ha mig till kungsbacka, för att hälsa på honom, men eftersom jag har så kasst med pengar för tillfället, så bjuder han på HELA kalaset, både dit & hem resa, plus all mat & annat skoj, under helgen jag är där.
& idag hade token varit på affären & köpt 4 stora ben&jerry glassar, som vi ska glassa i oss. ^^
Mattias, är för bra för att vara sann han!

Nu i le ann rimes toner, blir det dags för mig att tassa bort till sängen.

Sov gott på er!

Kommentera

Publiceras ej