Ja, kanske är det bara tillfälligt, jag vet inte. Hoppas att det försvinner.. Vill inte känna såhär!
& eftersom jag vet att personen i fråga läser min blogg, vet jag inte om jag vill gå ut med exakt varför jag känner mig ledsen.. det är nog bara ingen bra idé.
Dumt nog, så saknar jag dig..
stop it malin.

Handlade med mammut förut idag, & gjorde lite ärenden på stan..
& så ringde jag ÄNTLIGEN till hairstyle i linköping, så på torsdag klockan 2, ryker håret, & ett nytt faller på plats.
Kanske inte bokstavligt talat, men ni fattar ;)
Behöver jag vara tydligare än att jag längtar?

Idag blev det nyttig mat minsann, för en gångs skull.
Bjuder därför på en bild av dagens måltid nedanför.

Nu ska jag bege mig till pappa & se om barnen är hemma, är dem inte det går jag till mammut, där det bjuds på glögg, varm choklad med grädde & annat gott.
Trevligt!

Laxbitar, med potatis, hollandiesås, med kokta grönsaker & ett glas mjölk!
MÄTT

1 kommentarer

Anonym

17 Nov 2008 20:06

Som sagt, så nyttigt är det inte om du kokar grönsakerna ;)

Kommentera

Publiceras ej