Nu har jag snart kollat klart på hela säsong 1, av prison break.
& john blund, börjar sätta sina spår känner jag, gick trots allt upp klockan 9 idag, & det är inte likt mig.
Inte så konstigt att john blund besöker mig redan nu då.
Sleep time.

I morgon halv 3, kommer min lillasyster hit, för att vänta här med mig tills klockan blir 4, då vi blir hämtade av min kära mamma, för att bege oss dit & äta.
Trevligt värre, när man bara har lite pyttipanna i frysen ;p

Förresten, vet du någon bra hemsida, med julklapps tips, vore jag tacksam om du kunde tipsa mig!

Godnatt på er!

3 kommentarer

Annie

05 Nov 2008 01:37

GE HENNE INGA TIPS! GALNINGEN TROR ATT HON SKA GE MIG EN JULKLAPP, OCH DET NÖJET SKA VI INTE GE HENNE :)

Mattias Lindblad

05 Nov 2008 07:46

Klart du skall ha en julklapp Annie :)

Jag har en sida. Vet dock inte om den är bra men det är iaf något, hittajulklappar.se heter den :D

Lina

05 Nov 2008 22:57

Här är en superbra sida när man har idétorka till presenter å julklappar: http://bluebox.com/

Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej