Det var ta mig fan absolut på tiden, som han åkte ut ur idol!
Inte en dag försent.
& den där fjortisen han gick fram till vid scenen, haha.. hon har skämt ut sig inför hela svenska folket, vilken överdrift!
Bara väääntar på att klippet kommer upp på youtube.. ;)
Det gav mig helt klart ett gott skratt!
Som jag sagt tidigare, kan verkligen inte förstå vad folk ser hos den killen.. alltså, verkligen inte!
Men men, nu är han ä n t l i g e n ute ur leken.
Sen tror jag iofs att han får göra skiva iaf, men jag tänker hålla mig så långt ifrån honom som möjligt, & därmed basta!

Jag kom nyss hem från mammut brammut, kollat idol, druckit varm oboy, med grädde & pratat.
Trevligt som vanligt ^^

2 kommentarer

Mikka

29 Nov 2008 17:21

Stackarn! :)

Sofia

05 Dec 2008 18:32

Jag blev minst lika glad som du när han åkte :D

Kommentera

Publiceras ej