Kvällen tillbringades med mammut & madde. & den har milt sagt varit väldigt skrattig & trevlig.
Inte minst när en efterbliven kille ringde till mig & madde beslöt sig för att svara i telefonen, sagt & gjort.
Efter att hon gjort det, gick allt bara ut på att göra sig dum på hans bekostnad. Vilket resulterade i väldigt mycket skratt, så att det blev jobbigt många gånger för mig & mammut att hålla oss för skratt.
Madde sa bland annat "du kan kolla min hemsida sexcam.org.se.
HAHA! är det inte typ ETT av dem alternativen?
Sen blev det väldigt mycket falukorv förslag & ett "erkänande" att hon egentligen var född pojk & hade en pe-ni-s! Som hon så fint bokstaverade det.
Sjukt kul, & tack för en trevlig kväll tjejer! <3

Nu blir det msn en stund, sen har john blund vunnit kampen om mina ögonlock igen!

Förresten, så ringde dem från bilhallen, där jag var med i en tävling med olika priser, & jag var en av vinnarna av en korg med bilvårds produkter.
Kanske inte så fy skam?!
Synd bara att man inte har någon bil.
haha

1 kommentarer

Lina

12 Nov 2008 00:59

Haha... det är Malin och scouterna - Alltid redo!

;)

Kommentera

Publiceras ej