Jag har i flera nätter nu, drömt knasdrömmar, minst sagt.
I natt drömde jag att jag var på något kalas, men det enda jag gjorde var att dricka vatten, & vatten & vatten & vatten. Något så kolosalt mycket! Haha.
Skumt värre, sen byttes den drömmen ut mot att jag & vilka det nu var, rymde från en mördare
Mindre kul iofs.
Skulle vara kul om dem verkligen betydde något & i så fall VAD?!
Kanske betyder vatten drömmen, att jag kommer dricka ihjäl mig på vatten. :o
haha

Tittar på andra säsongen av Prison break nu, men hade inte från början. haha, så har hoppat in mitt i, men det gör inget. Det är lika bra för det!
Nu har jag ju faktiskt bröd & mjölk & smör, så idag kan jag äta frukost. Hurra!
Så det får bli te & knäckemackor, för dem som antecknar!

1 kommentarer

Lina

06 Nov 2008 14:21

Lina har svar på allt... ;)

http://www.kolumbus.fi/seanhype/virtual/

Kommentera

Publiceras ej