Det var meningen att jag skulle pallra mig upp klockan sju, för att tvätta. Sju till Elva.
Låt mig säga såhär; jag hade tid mellan Nio till Elva.
Jag var visst trött, & orkade verkligen inte hålla ögonen öppna klockan sju.
Men jag fick all tvät klar iaf. Thank god.
För inte tänker jag åka med rumpan bar till madde.. Även om hon skulle vilja det! ;)
haha!

Så nu ska jag snart ner den sista vändan, & ta ut alla kläder ur torkskåpet, sen blir det "frukost", som lär bestå av typ pyttipanna eller något, för något annat finns inte.
Nu när alla uppgifter är skickade till norge som dem behövde, hoppas jag då v e r k l i g e n på en överföring inom väldigt snar framtid.

Snart går min buss också, eller snart & snart, men om några timmar. Ih, är lite pirrig i magen faktiskt.
Det ska bli så jädrans kul!
Komma bort lite & ha någon som betyder att umgås med.
För det gör hon, även om jag inte alla gånger är så bra på att visa det :/

Kommentera

Publiceras ej