Inte varit hemma någonting idag. Ställde klockan tidigt idag för att jag tänkte att om jag besöker pappa & subban tidigt, kanske hon inte hunnit åka iväg med barnen, men dra åt fan, när hon hade det iaf.
Hon kände säkerligen på sig att jag hade planer att dra mig dit, för när jag klev innanför dörren, var det bara pappa jag mötte i dörren.
Hur eller hur, så drog vi till Nilssons bilhall, som hade jubileum idag, var med i en tävling, om att vinna en hel helg med en bil, med full tank. Det skulle sitta fint, det blir en resa till stockholm, den helgen om jag vinner kan jag lova!
Sen köpte jag 1,3 kilo godis där också, passade på då det bara kostade 2,95 hg. ;)
30 kronor
gick det på, & det sved inte så illa i plånboken!
Det blev mycket godis.

Igår var jag & mammut uppe en sväng hos en kompis till henne, dem hade sexparty för fulla muggar & när vi kom in & slog oss ner, så drog tjejen som hade informationen allt från början, så vi känna, klämma, lukta & smaka vi också. Haha!
Intressant värre. Helt sjukt vad det finns saker egentligen.
En del saker ser mindre tilltalande ut, än andra.
Sen efter en stund där, drog vi hem till mammut, dukade fram lite gott & så kom madde & bella, & vi kollade på boogeyman.

& idag har jag också varit på fotboll i åtvidaberg, med syskonen, sivve, & pappa.
Inte intresserad för fem öre, & kanske ganska onödigt att slänga ut hundra kronor på något som inte rör mig i ryggen.
MEN jag offrar hellre än hundralapp, med sällskap än att sitta ensam & mögla. :)
Det visade sig vara kul ändå, haha.. jag lever mig jämt in så dant när jag väl är på plats.

& så nu ska jag äta, kanske börja kolla på en av dem 2 skräckfilmerna som är färdig nerladdade, sen är det miami ink vid 19.00, sen är det ensam mamma söker, & sen är det säkerligen något mer bra, om inte.. blir det en film kväll för malin.

I morgon bjuder brorsan på kinabuffe, smarrigt värre!

& så sist men inte minst, bjuder jag på lite bilder.
( klicka för större bilder )




3 kommentarer

Anne

19 Oct 2008 19:08

Haha! Köpte Gunilla nått till henne och pappa som de tänker använda?! :p

Malin

19 Oct 2008 21:30

hej gumman! hade tänkt å fråga dej en grej...men du e upptagen på msn:/... Kan du inte skriva när du har tid? pöss!

Mattias Lindblad

20 Oct 2008 00:10

Godis är gott! Äter det inte så ofta dock! :D

Kommentera

Publiceras ej