Nu har jag landat på fast mark. Eller det gjorde jag iofs igår klockan 3, men nu känner jag mig i form igen.
För OJ vilket väsen det var när jag & farmor skulle sova!
Om ni tror att bara ungdomar kan föra sånt jäkla liv, på en färja, får ni tänka om... nu!
För det smälldes i dörrar, folk skrattade högt, pratade högt, var ute i korridoren & härjade, från klockan 11, tills vi gav upp & gick upp halv 7, för att äta frukost istället för att försöka sova, när det inte tjänar något till.

Komplimanger & blickar från gubbar som inte uppskattas så väldans fick man också. Haha!
En gubbe vid spelautomaterna på 4:dje däck, när vi går förbi tittar på mig & säger till sin kamrat;
" titta på tjejerna med händerna i fickan där döh!"
*Malin sliter fort ut händerna ur fickan*
Sen när vi skulle gå på en toalett, var en tant där inne som konstaterade att jag var min farmors barn barn, vilket är helt korrekt & så sa hon " vilken söt tjej hon är!"
Haha, då var jag så osminkad man bara kan vara, men eftersom det stank sprit ur munnen på henne så! ^^

God mat & trevligt folk, förutom att väldigt många i personalen var otrevliga!
& det är alltid lika tråkigt, att det ska vara så.
Men en jäkla service på dem, ja det var det!
När man satt & åt, & var klar med en tallrik, kom dem direkt & plockade bort den, så att man fick hela tiden gå & hämta nytt att äta på, fräscht!
Tack för en trevlig resa, älskade farmor! <3

Var meningen att jag skulle träffat Annie innan jag hoppade på båten i sthlm också, eftersom jag hade typ en trekvart på mig innan vi var tvugna att stiga på.
Hon var där & redo att träffa mig, fast på andra sidan sjön!
Hon hade hoppat av bussen, & gått åt fel håll (klumpigt av mig att inte säga vart hon skulle mer korrekt), så när jag ringde upp henne för att höra vart hon var, befann hon sig som sagt, på andra sidan sjön!
Hade hon gått åt rätt håll från början, hade det blivit en kram eller två, men nu blidde det icke så! ''/
Men hon ska komma hit snart, ändå.
Looking forward, är allt jag kan säga!

Nu har jag precis duschat & ska vänta på att klockan går, ska ner på marknaden vid 2 & ta ett bord & försöka sälja lite!
Wish me luck!

1 kommentarer

Mattias Lindblad

10 Oct 2008 17:10

Jag hade så gärna velat se alla gubbar och höra alla kommentarer :)

Kommentera

Publiceras ej