Alltså, på fullaste allvar från botten av mitt hjärta, så var hans framträdande idag, det absolut sämsta jag någonsin hört i hela mitt liv & jag vågar till&med säga att det var SÄMRE än vad håkan hellström låter, LÅÅÅÅNGA vägar sämre.
& TROTS att han skriker halsen av sig & låter som jag vet fan inte vad, när han sjunger " the winner takes it all!", så ÄNDÅ skriker dem jävla snorungarna, så man fan inte ens hör vad man själv tänker!
Jag blir så jävla förbannad, en kille som inte har någon UNIK röst what so ever, skriker folk halsen av sig för.
BLUNDA & ställ johan, alice & anna på en scen & avgör vem som INTE sjunger falskt, & vem som har en unik röst.
Ja, inte fan är det johan som har det iaf.

Ja, åker inte han ut efter kvällens framträdande, så är det fan pinsamt, han behöver inte förstöra mer fina låtar nu,
 its enough.

Jag vågar nog till&med slå vad om att, folk som gillar honom, har gett sig fan på att fortsätta göra det, HUR jävla kass han faktiskt är, oavsett!
Sorgligt, något så fruktansvärt.
Pinsamt!

Kommentera

Publiceras ej