Ja, det känns som att bloggen hamnat där lite, varför kan jag inte svara på, allt jag kan säga är att jag ska bli bättre!

Igår skulle jag ha ätit på kines restaurangen med brorsan, men dem har av någon cp anledning stängt på just måndagar, så det blev en flötig pizza istället. En besvikelse.
Sen efter det drog vi upp till brorsan & jag hjälpte honom & städa, sen spelade jag lite guitar hero, sen traskade jag till pappa, för att jag visste barnen skulle komma framåt halv fem, dem var hemma båda två! Dra på trissor.
Men hemma länge var dem inte, vi begav oss ner till bilen för dem skulle åka till sibylla & äta, & väl nere & väl ute under tiden subban var uppe & pratade i telefon med sin mamma som alltid, så blir det ett jävla liv på rasmus & oliver, dem sparkar & slåss, skriker & gråter, för att?
Jo, båda vill sitta i framsätet.

Pappa står i stort sätt bara & glor, sen när satmaran kommer ner, får PAPPA & JAG skit för att dem står & skriker & att dem hörs ända upp där hon står & pratar i sin fucking telefon.
- Jamen ta bättre hand om dina stackars jävla barn då kärringjävel!
Hade jag god lust att spotta ut i facet på henne.
Alltså, om det var tillåtet att döda någon, skulle hon varít död för länge sen!
Så mycket smärta som hon har tillfört våran relation till pappa, hade jag dödat henne utan att blinka!

I övrig så sov jag till nu, & vid 4 blir det träning, mer vad som händer idag har jag ingen aning om.
Det plingade på min dörr i morse klockan halv 7, det var mamma som höll sitt löfte om att komma upp med en toalett rulle då jag inte hade råd att köpa det igår!
Hon kom med ett helt nytt paket, så nu klarar jag mig. Så fick jag en hundra lapp också!
God bless you <3

Kommentera

Publiceras ej