- När man dör lämnar man jordens yta och sätter kurs uppåt. Om man tror på Gud vill säga. Om man inte gör det, blir det andra bullar!
/ Håkan, 7 år

Jag hade en magisk dröm i natt.
Jag drömde att någon, minns inte vem det var, klistrade dit lösögonbryn på mig, & att det blev helt sinnes sjukt snyggt!
Så nu är min fråga, till dem lite mer insatta i sånt där tjejtjaffs & krams, finns det lösögonbryn?
Eller är det kanske ett tecken på en affärsidé som skulle gå toppen?
Vad vet jag.

Tänkte jag skulle försöka äta något nu, & se om prison break s04e09 finns att ladda ner, det är så sjukt spännande!
Kan inte bärga mig.

2 kommentarer

Annie

23 Oct 2008 13:27

Såvitt jag vet finns det inte, inte att köpa i butik och så iallafall. Däremot finns det mallar man kan använda för att få till sina egna

Izabella

27 Oct 2008 04:21

Ha ha, Jag har aldrig hört talas om något sådan tsom lösögonbryn. Men det skulle faktiskt inte förvåna mig om det fanns. :P

Kommentera

Publiceras ej