Man förstår att man är gammal, när man inte orkar gå ända dit man ska.
/ Victor, 7 år

Om så är fallet, har jag blivit gammal för länge sen.

För övrigt, tror ni att min program idé vore något?
Kanske inte just för mig bara?
Utan "Ensam gay, söker dig!".
Jag tror att gensvaret i sverige skulle bli tok stort, tror ni inte?
Men frågan är om man skulle få några brev, haha.
Kanske blir rena tortyren att offra sig & vara med, & sen inse att man fick 2 eller 3 brev från tjejer som är nyfikna & vill veta mer.
Haha, kanske ska låta bli trots allt!
Men en kul idé ändå tycker jag.

Ikväll.. ska jag bara ta det lugnt, med tanke på min huvudvärk, fortfarande!
Fyfale, som Elias sa igår, hur många gånger man än försökte få honom att säga fyvale!

2 kommentarer

Sara

27 Oct 2008 21:41

Jag skulle skriva ett kärleksbrev till dig om du var med i de programmet :*

Sara

27 Oct 2008 21:41

Jag skulle skriva ett kärleksbrev till dig om du var med i de programmet :*

Kommentera

Publiceras ej