Mama take this badge from me
I can't use it anymore
It's getting dark too dark to see
Feels like I'm knockin' on heaven's door
Avril lavigne - Knocking on heavens door

Fick hem filmen från mattias i brevlådan idag, & jag måste säga det;
jösses, vilken bra film!
En av dem absolut bästa skräckfilmerna jag någonsin sett, & det mina damer & herrar är en feting komplimang, med tanke på hur MÅNGA skräckfilmer jag sett genom åren!
Så har du inte sett den, & älskar skräckfilmer, se den!

Dock är den väldigt läskig också, haha..
Med tanke på min fobi för badrums speglar & så..
Varje gång man böjer sig över handfatet & ska tvätta ansiktet & man ska titta in i spegeln igen, är jag alltid rädd för att det ska stå någon där.

Så nästa gång du går in i badrummet, var vaksam!
man vet aldrig vad man kan få se.... Muahaha!

3 kommentarer

Mara

01 Oct 2008 17:15

EEH vad hette filmen då din virrpanna!POK

helen :)

01 Oct 2008 19:05

faasen nu skrämde du ju upp mig igen :P

Mattias Lindblad

02 Oct 2008 08:39

Filmen heter som rubriken, Mirrors! ;)



han aldrig se den igår men ikväll skall det kollas. Jag är så sugen så jag stänger nästan butiken och åker hem ;)

Kommentera

Publiceras ej