Ibland blir man lite fundersam över hur dem tänker.
Eller iaf i det här avsnittet.
Har ni som sett efterlyst ikväll, lagt märke till att man i inslaget till efterlyst KUNDE se ansiktet på tjejen som blev kär i den "homosexuella" mördaren. Men att det när det rullade på tv ikväll, hade "suddat" hennes ansikte, så att man INTE kunde se henne.
Eller är det bara jag som lagt märke till det?
Väldigt dåligt gjort.

För övrigt så längtar jag till i morgon, men för att vara exakt, längtar jag tills klockan blir 19.13.
För då landar jag hos Madde padde, i vetlanda & det ska bli helt underbart!
Som jag har saknat att få umgås med henne, längre än bara över en dag.
Som i somras, när hon var här för en dag på astrid lindgrens värld!
Wunderbart!

Nu blir det smörpopcorn, saft & insider!

Kommentera

Publiceras ej