Jag ska väcka din oro till lugn
jag kan se att din börda är tung.
För dina ögon bär skuggan av sorger
allt för stora, för någon så ung.
Sonja aldén - Vila tryggt

Väntar på att Thomas ska ringa mig & komma & plocka upp mig, för vi skulle äta lunch tillsammans idag (?), men det verkar inte hända så himla mycket!
Snart börjar jag gå till stan, ska ändå till biblioteket, måste scanna mitt körkort, så att jag kan skicka iväg papprena till norge, så jag får mina 12 tusen norska kronor snart!
- Beacuse i'm gonna need them!
Med den osäkra framtiden jag har ett tag framöver tills jag får jobb, är inge roligt.
Jag har sökt lite jobb idag, så det känns minst sagt bra.
Nu är det bara hoppas att det blir intervju, för då kan det inte gå annat än bra, brukar gå bra för mig på intrevjuer! ^^

Nej, här kan jag inte sitta & häcka, stan nästa!

2 kommentarer

Daniel

03 Oct 2008 13:44

Du har så rätt- Usg vet hur det e är med arbetsintervjuer. Söker jobb jag oxå å det e så jobbigt!

you know me

03 Oct 2008 15:33

roligt med en till gayblogg:D

Kommentera

Publiceras ej