Ja fyfan, rent ut sagt. Vad jag har sovit illa i natt!
Jag vet om jag ska vara ärlig inte vad jag var med om, livrädd var jag iaf!
Jag låg i sängen, huvudet mot väggen som alltid, när jag hör hur det först knarrar till lite i köket, sen kan jag höra hur någon pratar med mig, precis där jag ligger & sover, någon som mumlar & låter jätte upprörd, sen hör jag hur någon skriker & försvinner & dörren smälls igen!

Förstår du om jag var rädd då?!
Första natten på jag vet inte hur länge, som jag sover såhär dåligt.
Spöken, finns dem?
Det vet jag att dem gör, & jag har kanske precis råkat ut för ett.

Nej fy. Får se om man vågar somna i natt.
Bläk, är helt skakis fortfarande.

Jag har varit med om massor, liknande händelser, men har DU vart med om något, dela gärna med dig!

3 kommentarer

Mattias Lindblad

15 Oct 2008 12:02

oj, va läskigt! Jag hade nog inte kunnat sova på flera veckor. Men hoppas du klarar av att sova inatt. Ring mammut och be henne komma och sova över :)

Lina

15 Oct 2008 12:59

Huuu... Creepy!!

Jag är en sån där mupp som tror på spöken.

Hoppas nästa natt inte blir så spökig...

Kraaamar

Lina

15 Oct 2008 13:26

Jo, just det... Lite hjälp med bloggdesignen mottages tacksamt! :) Mammut har min msn, du kan be om adressen...

Kommentera

Publiceras ej