En massör, tack!
Mitt knä gör så ont, att jag antagligen inte kommer kunna sova i natt. Ryggen, & ena axeln.
Du kommer förstå varför, när jag berättar vad jag har gjort!
Tillsammans med 4 andra, har jag idag flyttat & konkat på 25 KUBIK ved från ena sidan av huset, till den andra.
& vi flyttade ALLT det på bara 3 timmar.
Så gissa om jag är slut, när jag säger att jag är det!
Eh, låt mig tänka på det i 2 sekunder.. eh ja!

Bevis var det ja.

(klicka för större bild)

Ja, ni ser ju hur mycket större högen är från EN sida sedd, i jämförelse med thomas som står på marken.
Vi hade att göra.
& dyngsura var vi när vi kom in, för det regnade den sista timmen. ordentligt.
Men i morgon ska jag få min lön som tack för hjälpen, det skramlar nog inte till så mycket i plånboken, men malin är glad för det lilla hon får.
Det har jag lärt mig att man ska, genom åren.

6 kommentarer

› K a т т a

25 Oct 2008 00:37

Den har varit helt okej, för din del då? :)

› K a т т a

25 Oct 2008 12:43

Åh, det vet jag faktiskt inte ännu.

Har inte börjat planera sitter och är sjukt trött.

Blev inte så många timmars sömn innan jag gick ur sängen, så det känns som jag ska somna om jag bara lägger mig ner, eller om jag sluter ögonen :P

› K a т т a

25 Oct 2008 14:15

Okej :)

Har en bloggdesign över, tänkte slänga upp den på bloggen sen så får dom som är intresserade skriv så drar jag en.

› K a т т a

25 Oct 2008 14:16

Jo jag somnade nog inte före 4 och sen vaknade jag vid 8 och kunde inte fortsätta sova :P

› K a т т a

25 Oct 2008 14:45

Aa, tänkte gå och lägga mig supertidigt ikväll ^^

så kommer jag säkert sova som en prinsessa.



Ang. Designen så slänger jag upp ett inlägg med bild osv på hur det ser ut.

› K a т т a

25 Oct 2008 20:01

Okej, tänkte slänga upp den i veckan tror jag.

Eller så.. ja jag vet inte ^^

Kommentera

Publiceras ej